wtorek, 24 marca 2015

24 marzec 2015

  Dzisiejszy dzień zdecydowanie na tak. Zjadłam nie więcej niż 500 kalorii i pewnie gdyby nie to, że jestem zbyt leniwa na liczenie, wyszłoby nawet, że mniej niż 300. Strasznie się z tego ciesze i jestem z siebie zadowolona. Naprawdę przeraziłam się, gdy weszłam dzisiaj rano na wagę i zobaczyłam tą liczbę. Od dawna nie ważyłam aż tak dużo i nie mogę pozwolić, by tak pozostało. Zabieram się ostro do roboty, a dzisiejszy dzień jest tego przykładem. Wytrzymanie w diecie naprawdę nie jest takie trudne, gdy wiem czego chce. Nawet przyjście gości i wyciągnięcie tylu pyszności nie zdołało złamać mojej woli. Jestem z siebie dumna, pierwszy raz od bardzo długiego czasu. 
  Nie mam siły na nic dłuższego, trzymajcie się cieplutko. xX.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz